با مصرف خلال سیب زمینی سرخ شده استخوان های سالمی داشته باشید

با تهیه دستور العمل فوق العاده ساده سرخ کن خلال سیب زمینی سرخ شده در حال حاضر چندین بار (برای خوشحالی خانواده ام!) می توانم تأیید کنم که سیب زمینی برای سرخ کن هوا ساخته شده اند.

آنها کاملاً با رضایت بخش ترین لبه های ترد و مرکز کرمی لطیف چاشنی می شوند. فینگر فود می تواند سریع، سرگرم کننده و سالم باشد!

اگر می‌خواهید سیب‌زمینی‌های با کیفیت رستورانی داشته باشید، به این ترتیب می‌توانید آنها را بدون روغن اضافی تهیه کنید.

سطح آن‌ها بالاتر از گوه‌های پخته شده در فر هستند که می‌توانند به طور ناهموار پخته شوند، یا در مرکز پخته نشده باشند یا به صورت لکه‌هایی خشک شوند.

سرخ کردن با هوا سیب زمینی های ضخیم را از اطراف ترد می کند و آنها را کاملاً می پزد. همه در نیمی از زمان یک فر معمولی.

سیب زمینی سرخ شده با هوا نیز شکل خود را به خوبی حفظ می کند و در بشقاب بسیار اشتها آور به نظر می رسد! ما از این سیب زمینی ترد به عنوان پیش غذا، میان وعده و غذای جانبی کاملاً لذت برده ایم.

آنها برای اشتراک گذاری و سرگرمی ساخته شده اند و شب های بازی و شب های فیلم را حتی بهتر می کنند!

سیب زمینی منبع عالی آنتی اکسیدان ها، پتاسیم (برای کنترل فشار خون، سطح سدیم و مایعات در بدن و عملکرد خوب عضلات)، منیزیم، ویتامین C و ویتامین B6 مهم است.

آنها همچنین سرشار از فیبر به شکل نشاسته مقاوم هستند که شما را برای مدت طولانی‌تری سیر نگه می‌دارد، هضم سالم را تقویت می‌کند، به تنظیم قند خون کمک می‌کند و می‌تواند به کاهش کلسترول کمک کند.

سیب زمینی یک غذای همه کاره، به طور طبیعی بدون گلوتن، سیر کننده و سیر کننده است!

طرز تهیه قاچ های سیب زمینی سرخ کن با هوا: یک کارت دستور پخت قابل چاپ با اندازه گیری ها را می توانید در انتهای این پست پیدا کنید:

سیب زمینی ها را زیر آب جاری بشویید و خوب خشک کنید.
هر سیب زمینی را از طول به نصف برش دهید و سپس هر نصف را به 4 قاچ از طول برش دهید.
تکه های سیب زمینی را به مدت 15 دقیقه در آب سرد خیس کنید.
تمام آب آن را خالی کنید و برش های سیب زمینی را روی حوله آشپزخانه قرار دهید. آنها را خشک کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.